دانلود Kaspersky Mobile Security v9.10.135 - آنتی ویروس موبایل کسپراسکای
 
NARAKA
به وبلاگ شخصی سامان فرهادی خوش آمدید.

 دانلود Kaspersky Mobile Security v9.10.135 - آنتی ویروس موبایل کسپراسکای

آنتی ویروس قدرتمند Kaspersky Mobile Security که یکی از محبوب ترین آنتی ویروس برای گوشی های هوشمند به شمار می آید. با نصب این آنتی ویروس قدرتمند گوشی خود را در برابر سرقت اطلاعات، نصب نرم افزارهای مخرب، حملات اینترنتی، تروجان ها و ... محفوظ می مانید. این نرم افزارقابلت مسدود سازی تماس ها و اس ام اس های ناخواسته و مزاحم گرفته و آنها را فیلتر نمایید. یکی از امکانات جذاب این نرم افزار جلوگیری از سرقت گوشی شما می باشد که میتوانید با فرستادن یک اس ام اس به گوشی سرقت شده یا گم شده خود اطلاعات مهم خود را پاکسازی نمایید و گوشی را قفل  کنید. شما میتوانید پیامی از پیش تعریف شده بر روی گوشی خود نمایش داده تا در صورتیکه کسی گوشی شما را پیدا کرد بتواند گوشی را به شما بازگرداند یکی دیگر از امکانات این برنامه ردیابی گوشی  بوسیله GPS, GSM یا Wi-Fi می باشد که متوانید گوشی خود را در نقشه گوگل دریابی نمایید.و در صوتیکه سیم کارت جدید بر روی گوشی شما تعویض گردد شماره جدید به ایمیل شما ارسال میشود.

 

 

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد.





نامردی نکن روی عکس بالا کلیک کن



           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.هرگونه سوالی یا مشکلی در مورد کامپیوتر,نرم افزار,موبایل... داشتیددر وبلاگ مطرح کنید یا با sami2afm92@yahoo.com و09393156004 درمیان بگذارید.باکمال میل پاسخ میدهم.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان NARAKA و آدرس naraka.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 1394
بازدید کل : 58626
تعداد مطالب : 386
تعداد نظرات : 120
تعداد آنلاین : 1